Про заклад
Інформаційна картка закладу
Заклад складається з двох підрозділів: дошкільного та шкільного. Дошкільний підрозділ нараховує 8 дітей, шкільний – 63. Кількість класів – 8.
У зв’язку з відсутністю найпростішого сховища освітній процес з 1 вересня 2022 року здійснюється за дистанційною формою навчання.
Адреса: | вул. Андрія Дерев’янка, 42, с. Ковтуни Золотоніського району Черкаської області |
Телефон: | (098)5435998 |
E–mail: | kovtuny@ukr.net |
Директор: | Малий Іван Володимирович |
Працюють 18 учителів (з них – 1 сумісник) та 1 вихователь дошкільної групи, із них мають повний рівень вищої освіти – 16 осіб, у 3 педпрацівників – початковий рівень вищої освіти. За результатами атестації 4 мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», 7 – «спеціаліст першої категорії», 2 – «спеціаліст другої категорії».
1 вчитель має звання «Заслужений вчитель України» та педагогічне звання «учитель-методист»;
1 вчитель – педагогічне звання «вчитель-методист»,
2 вчителі – педагогічне звання «старший вчитель»,
2 вчителі – знак «Відмінник освіти».
У закладі працюють 1 бібліотекар та 6 працівників обслуговуючого персоналу.
Середня наповнюваність класів становить 6 учнів. Проектна потужність школи – 320 учнів. Підвезення 16 дітей, які проживають на відстані понад 2 км в с.Мицалівка, не здійснюється через відсутність транспорту.
Площа території закладу – 2 га. Основне приміщення школи збудоване за типовим проектом у 1964 році. Функціонують 11 класних кімнат та кабінетів, бібліотека, комп’ютерний клас, комбінована навчальна майстерня, спортивний зал площею 158 м2. На території закладу наявний спортивний майданчик площею 0,50 га та тренувально-ігровий комплекс. У закладі діє музейна кімната.
Наявні наступні технічні засоби навчання: телевізори – 3, комп’ютери – 18, ноутбуки – 4, музикальний центр -1, проектори – 2, планшети – 7
Заклад підключений до мережі Інтернет та має власний сайт коvtuny.net.ua. Створена локальна мережа Internet. Швидкість Інтернету до 10 Мбіт/с. Класні кімнати для 1-4 класів, які навчаються за програмою Нової української школи, забезпечено комп’ютерами, принтерами, ламінаторами та необхідним навчальним обладнанням.
Книжковий фонд бібліотеки налічує 3250 примірників, з них навчальних підручників – 1557.
У школі працює харчоблок із обідньою залою на 35 місць. Харчоблок забезпечено обладнанням у достатній кількості. Учні 1-4 класів та категорійні діти харчуються за бюджетні кошти, а учні 5-11 класів, які харчуються за батьківські кошти. Всіма видами харчування у попередні роки було охоплено 100% дітей.
Працює 1 автономна газова теплогенераторна.
Навчально-виховний процес у старшій школі здійснюється за філологічним профілем.
Дошкільна група розміщена в пристосованому приміщенні, площа якого розрахована не більше, ніж на 15 дітей. Освітньо-виховна робота з дошкільниками проводиться за програмою навчання і виховання дітей дошкільного віку «Дитина» у різновіковій групі.
Колектив працює за регіональною програмою «Співдружність школи, сім’ї та громадськості – в ім’я дитини» за напрямком «Сім’я – територія дружня для дитини» та над реалізацією методичної проблеми «Розвиток професійних компетентностей педагога як головний чинник підвищення якості освіти». Педагогічні працівники закладу – активні учасники різноманітних методичних заходів. Неодноразово відзначались під час виставок передового педагогічного досвіду на районному та обласному рівнях.
Учні закладу беруть активну участь у районних, обласних та Всеукраїнських заходах. Учні є переможцями та призерами Всеукраїнських конкурсів та олімпіад, беруть участь в міжнародних проектах. За результатами минулого навчального року 5 учнів стали призерами обласного етапу конкурсу-захисту робіт Малої академії наук України. Найбільші успіхи заклад має з астрономії та фізики. Одна учениця ввійшла до складу команди України на Міжнародну олімпіаду з астрономії.
Проблеми закладу:
1. Зменшення кількості дітей в селі.
2. Зниження результативності роботи під час дистанційного навчання.
3. Збільшення кількості категорійних дітей.
4. Низький рівень забезпечення дітей сучасною комп’ютерною технікою.
5. Потребує реконструкції центральний вхід.
6. Приміщення дошкільної групи не є типовим.
Читати далі »