Правша чи лівша?
Пропонуємо декілька простих вправ і ви визначете, хто перед вами.
- Поза Наполеона: просимо дитину схрестити руки на грудях та звертаємо увагу на те, яка рука знаходиться зверху – ліва чи права.
- Малюємо два однакових квадратики та просимо дитину заштрихувати їх: одні – правою рукою, інші – лівою.
- Ставимо перед малюком дві коробочки: одну – порожню, іншу – із дрібними деталями. Просимо перекласти деталі з повної коробочки до порожньої. Якою рукою скористалася дитина?
- Беремо маленький м’ячик і кидаємо його дитині. Якою рукою вона його спіймала?
- Пропонуємо малюкові поплескати у долоні та звертаємо увагу на те, яка рука знаходиться зверху.
- Схрещуємо пальці рук та, показуємо дитині, як це робити. Нехай зробить так само. Наше завдання – помітити, палець якої руки знаходиться зверху.
- Малюємо два кружечки однакового діаметра (приблизно 3 см). Даємо дитині простий олівець у праву руку та просимо поставити якомога більше крапок в одному із кружечків із закритими очима. Те ж саме нехай дитина зробить лівою рукою. В якому із кружечків виявилося більше точних влучень?
А тепер підраховуємо, в якій кількості проб провідною була права рука. А ліва? Якщо ми отримали рівний результат, – у дитини гармонійно працюють обидві півкулі головного мозку.