Вчителям

УРОК-ЗАХИСТ ПРОЕКТУ „ТВОРЧІСТЬ Т. Г. ШЕВЧЕНКА ПЕРІОДУ УВ’ЯЗНЕННЯ ТА ЗАСЛАННЯ”

Учитель. Доброго ранку, шановні добродії і добродійки, пані й панове, діти!

Тарас Шевченко займає виняткове місце в душі кожного українця. „Подібно до Ісуса Христа він виявився єдиним, хто свого часу зійшов на українську Голгофу, щоб там бути розп’ятим за любов до Бога і народу” [1, ].

Читати далі »

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ В 9 КЛАСІ

Тема. Багатогранний образ жінки-матері в Шевченкових поемах “Катерина”,  “Наймичка”, “Марія”.

Читати далі »

ЇХНІМИ ІМЕНАМИ СЛАВИТЬСЯ НАШ КРАЙ

Тема: Література рідного краю. Їхніми іменами славиться наш край

(Т.Г. Шевченко та І.С.Їжакевич).

Мета:  Привернути увагу учнів до творчості славетних земляків, показати взаємозв’язок двох видів мистецтва — поезії і живопису, поглиблювати почуття патріотизму, гордості за талановитих синів рідного краю.

Читати далі »

ВИВЧЕННЯ ПОЕМИ-МІСТЕРІЇ “ВЕЛИКИЙ ЛЬОХ” Т.Г.ШЕВЧЕНКА

Коментар  до  уроку. Пропоную вивчення містерії “Великий льох” Т.Г.Шевченка на основі сучасної навчальної технології продуктивного навчання при використанні пошукового (аналіз художнього тексту як літературознавче дослідження) та операціонального (“роби так, як я”) методів інноваційного викладання української літератури.

Читати далі »

Твір – опис пам’ятника історії та культури


Тема уроку:    Розвиток зв’язного мовлення.

Твір-опис пам’ятники історії та культури.

Пам’ятник Великому Кобзареві.

Читати далі »

Програма вивчення особистості учня

Читати далі »

ПРИЧИНИ НЕВСТИГАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: ЯКІ ВОНИ?

Кілька років тому Українським науково-методичним центром практичної психології і соціальної роботи АПН був здійснений моніторинг першокласників із труднощами в навчанні, а точніше — тих, які протягом першого року навчання так і не навчилися задовільно читати, писати під диктовку, порівнювати числа у межах двадцяти, розв’язувати приклади і найпростіші задачі. Інакше кажучи, рівень навчальних досягнень цих дітей не перевищував початковий, а часто був ще нижчим. За найоптимістичнішими розрахунками таких учнів у перших класах по Україні було в середньому понад 8% (детальніше результати моніторингу викладені у статті в журналі “Початкова школа”, № 4 за 2004 рік).

Читати далі »

ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОДІЇ ПОЧАТКОВОЇ Й ОСНОВНОЇ ШКОЛИ

Кожен учитель, незалежно від того, працює він з молодшими школярами чи з молодшими підлітками, запитує себе: “Чому діти, які прийшли у п’ятий клас, відчувають великі труднощі в адаптації до основної ланки школи?” Хто винен у тому, що у багатьох п’ятикласників (а потім І учнів шостого класу) спостерігається зниження успішності, втрата цікавості до навчання у школі, неадекватність поведінки, порушення взаємовідносин із однолітками та дорослими?

Читати далі »

Урок на тему “Україна – наш спільний дім”

Підготувала  Мала О.Г.,

 класний керівник 9 класу

Мета уроку: поглибити знання учнів про незалежну Україну та її державні символи, проаналізувати етапи здобуття українським народом державної самостійності;

Читати далі »

ДИТЯЧА АГРЕСІЯ – ЩО ЦЕ?

Дитина поводиться агресивно. Можливо, батьки і педагоги не вживають це поняття, але з самого проблемою стикаються щодня, переживаючи прикрі хвилини. Двоє хлопчиків влаштували бійку, дівчинка скаржиться на однокласницю за образливе прізвисько, яким та її називає, ще хтось демонструє зухвалий непослух, навідріз відмовляючись виконати вимогу мами чи педагога… Все це прояви агресії, хоча й різні. Вони потребують відповідної реакції з боку дорослих, і необхідно знати, що спонукає дітей до таких дій. Тільки за цієї умови можна сподіватися на подолання небажаних проявів поведінки.

Читати далі »

Погода