рідна мова
УРОК-ВИСТАВА “ГОРТАЮЧИ СТОРІНКИ “КОБЗАРЯ”
Мета: Виховати в учнів глибоке почуття любові і годості за Україну; готовність бути причетним до її великих звершень, бути гідним славного минулого українського народу, у якого були такі генії як Тарас Шевченко. Розвивати творчі здібності учнів, вміння розуміти прекрасне.
УРОК-ЗАХИСТ ПРОЕКТУ „ТВОРЧІСТЬ Т. Г. ШЕВЧЕНКА ПЕРІОДУ УВ’ЯЗНЕННЯ ТА ЗАСЛАННЯ”
Учитель. Доброго ранку, шановні добродії і добродійки, пані й панове, діти!
Тарас Шевченко займає виняткове місце в душі кожного українця. „Подібно до Ісуса Христа він виявився єдиним, хто свого часу зійшов на українську Голгофу, щоб там бути розп’ятим за любов до Бога і народу” [1, ].
ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ В 9 КЛАСІ
Тема. Багатогранний образ жінки-матері в Шевченкових поемах “Катерина”, “Наймичка”, “Марія”.
ЇХНІМИ ІМЕНАМИ СЛАВИТЬСЯ НАШ КРАЙ
Тема: Література рідного краю. Їхніми іменами славиться наш край
(Т.Г. Шевченко та І.С.Їжакевич).
Мета: Привернути увагу учнів до творчості славетних земляків, показати взаємозв’язок двох видів мистецтва — поезії і живопису, поглиблювати почуття патріотизму, гордості за талановитих синів рідного краю.
ВИВЧЕННЯ ПОЕМИ-МІСТЕРІЇ “ВЕЛИКИЙ ЛЬОХ” Т.Г.ШЕВЧЕНКА
Коментар до уроку. Пропоную вивчення містерії “Великий льох” Т.Г.Шевченка на основі сучасної навчальної технології продуктивного навчання при використанні пошукового (аналіз художнього тексту як літературознавче дослідження) та операціонального (“роби так, як я”) методів інноваційного викладання української літератури.
Твір – опис пам’ятника історії та культури
Тема уроку: Розвиток зв’язного мовлення.
Твір-опис пам’ятники історії та культури.
Пам’ятник Великому Кобзареві.