Каталог файлів

Мала О.Г. презентувала сінгапурську методику при викладанні математики

Під час чергового засідання методичного семінару, яке відбулося 15 грудня 2016 року для учителів математики Черкаської області «Актуальні питання організації навчання математики у ЗНЗ», організаторами якого є ННІ фізики, математики та КІС і лабораторія математичної освіти Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького вчитель-методист Ковтунівського НВК Мала О.Г презентувала сінгапурську методику при викладанні математики.

Під час подорожі до Сінгапуру, який за декілька десятиріч здійснив стрибок із «третього світу» в світ новітніх технологій, посівши  в ньому вагоме місце, вчителя зацікавила робота сінгапурських колег. У результаті аналізу різноманітних даних вона в своїй презентації виклала свою думку чому починаючи з 1995 року сінгапурські школярі незмінно стають переможцями різних змагань, олімпіад і тестів. Автор навела приклади країн, в яких сінгапурську програму з математики намагаються або копіювати, або використовувати частково. Зокрема в США 40 штатів повністю скопіювали програму, закупили сінгапурські підручники і викладають по них математику.

Основні висновки автора про те, чому сінгапурська математика дає  приголомшливі результати полягають в наступному: Читати далі »

Інформаційні матеріали щодо вшанування жертв Голодомору 1932–1933 років

Вступ

Голодомор  – акт геноциду Українського народу, здійснений керівництвом ВКП(б) та урядом СРСР у 1932–1933 роках, шляхом організації штучного масового голоду, що спричинив загибель мільйонів українців у сільській місцевості на території Української СРР та Кубані, де переважну більшість населення становили українці, з метою придушення українського національно-визвольного руху і фізичного знищення частини українських селян. Через насильницьке вилучення продовольства, блокаду сіл та цілих районів, заборону виїзду за межі охопленої голодом України, згортання сільської торгівлі, репресії щодо незгодних тоталітарна система створила для українців життєві умови, розраховані на їх вимирання.

Така політика режиму – злочин проти людяності, який відповідає Конвенції ООН від 9 грудня 1948 року про запобігання злочину геноциду і покарання за нього. Визнання Голодомору 1932–1933  років геноцидом Українського народу законодавчо закріплено Законом України «Про Голодомор 1932–1933  років в  Україні», ухваленим Верховною Радою України 28 листопада 2006 року. Постановою Апеляційного суду міста Києва від 13 січня 2010 року підтверджено висновки слідчих Служби Безпеки України щодо Й.Сталіна, В.Молотова, Л.Кагановича, П.Постишева, С.Косіора, В.Чубаря, М.Хатаєвича, які умисно організували геноцид частини української національної групи.

Багато десятиліть у  СРСР тема Голодомору перебувала під суворою забороною. Сталінський режим створив систему приховування правди про свій злочин вбивства голодом мільйонів українців у 1932–1933 роках. Тодішнє керівництво СРСР блокувало будь-яку інформацію про реальну ситуацію в Україні. Воно свідомо дезорієнтувало світову громадськість – мовляв, у них ніхто не голодує. Тим не менш, деякі західні журналісти, що побували в оточеній залізною завісою й охопленій голодом Україні, зуміли публікаціями донести світові правду про мільйони голодних смертей. Про штучний голод у радянській Україні небезпечно було писати не тільки у пресі, листах до партійних «вождів» або ж родичам за кордон, а навіть у приватних щоденниках. Будь-яка необережна нотатка могла зруйнувати життя, вилитися в десятиліття таборів ГУЛАГу. Та попри всі небезпеки були люди, які не могли мовчати про цей злочин. Вони намагалися в різний спосіб розповісти та зберегти правду, донести її до світу. Ми називаємо їх «Людьми Правди». І цього року особливо вшановуємо їх – за чесність і мужність.

Ці Люди за сферою діяльності абсолютно різні – від колгоспного сторожа на Харківщині до Президента Ради Ліги Націй. Але усіх їх об’єднує спільне прагнення – донести до суспільства правду про страшні злочини комуністичної влади.

Мета проведення заходів з ушанування пам’яті загиблих від Голодомору: Читати далі »

Сценарій заходу «Людської пам’яті мости…» (до Дня пам’яті жертв Голодомору)

Мета. Поглибити знання учнів, присутніх про роки голодомору в Україні та його наслідки для українського народу, розвивати вміння грамотно висловлювати свої думки, використовувати різні документи, готуючись до розповіді, виступати у ролі актора, виховувати повагу до історичного минулого свого народу, який вистояв і проніс свої традиції через різні випробування.

Обладнання: на стіні образ Божої Матері, прикрашений вишитим рушником (бажано чорними і червоними нитками або тільки чорними). Усі ведучі в темному одязі. Навколо на столиках стоять чорнобривці, різноколірне кленове листя, кетяги калини і чорні стрічки, хлібина, свічки. На столиках кетяги червоної калини, гілочка зеленого барвінку, букет свіжих квітів, перев’язаних чорною стрічкою, свічка у підсвічнику. В центрі столика — розламана хлібина, склянка з водою, зверху — окраєць хліба. Напис: «Ціна йому — життя». В залі оформлено книжкову виставку «Голод 1933 — незагойна рана України».

Напередодні старшокласникам рекомендується переглянути фільм «Голодомор. Геноцид в Україні» на уроці історії

На початку дзвони. На екрані відео кліп «Свіча» Оксани Білозір Читати далі »

Сценарій свята «Від серця до серця» — День вчителя

Учасники: всі учні 11-го класу, Тимошенко Тетяна, Бережецька Мар’яна, Нетудихатка Ростислав, Лозенко Ізабелла, Дивнич Максим, Мальована Аня, Кроха Віталій, Шерстюк Аня

Женя. Науки світло переможе,

Висвітлює життєву путь.

Не милуватися не можна,

Коли найвидатніші йдуть.

Іринка. Достигла осінь на медах. Читати далі »

Свято квітів. Шепчуть ніжно квіти пелюстками

Мета: Ознайомити учнів з символікою квітів, їх особливостями. Виховувати риси дбайливого господаря, формувати бережливе ставлення до квітів, прищеплювати любов до природи.

Обладнання: На екрані малюнки веселого сонечка, хмарок, веселки, а в центрі намальована заквітчана Земля. Зал святково прикрашений букетами з осіннього листя, рушниками. На столах розміщені композиції із квітів. Виходять святково вдягнені діти. Читати далі »

Пам’ятка щодо проведення державної підсумкової атестації з української мови і літератури в 11 класі у 2014 – 2015 н.р.

Черкаським обласним інститутом післядипломної освіти педагогічних працівників розповсюджено пам’ятку про особливості проведення державної підсумкової атестації з української мови і літератури для учнів 11 класу.

Державна підсумкова атестація з української мови є обов’язковою і проводиться 24 квітня 2015 року в пунктах тестування у формі ЗНО. Відповідно до пункту 4 наказу МОН від 01.10.2014 № 1120 «Про деякі питання проведення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, для осіб, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів України в 2015 році», зареєстрованого в Міністерстві юстиції 08.10.2014 за № 1208 /25985, результати зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури (базовий рівень – українська мова) зараховуються як результати атестації за курс повної загальної середньої освіти для всіх випускників старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів 2015 року. Завдання для проведення атестації з української мови у формі ЗНО укладаються Українським центром оцінювання якості освіти.

У пам’ятці висвітлено особливості атестації для учнів, які не з’явилися для її проходження через поважні причини (смерть членів сім’ї чи близьких родичів, надзвичайні ситуації природного та техногенного походження, інші обставини, які об’єктивно унеможливлюють з’явлення на атестацію), учнів вечірніх шкіл, які не будуть вступати до вищих навчальних закладів. Для такої категорії випускників ДПА проводиться у навчальному закладі у формі переказу.

ДПА з української мови та літератури в 11 класі

Пам’ятка щодо проведення державної підсумкової атестації з української мови у 9 класі

Черкаським обласним інститутом післядипломної освіти педагогічних працівників розповсюджено пам’ятку про особливості проведення державної підсумкової атестації з української мови для учнів 9 класів, яка є обов’язковою і проводиться у формі диктанту.

Відповідно до Наказу МОНУ від 20.02.2015 № 192 «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2014/2015 навчальному році» завдання для проведення атестації укладають вчителі відповідного фаху, погоджує педагогічна рада та затверджує керівник навчального закладу. У Пам’ятці дано поради щодо підбору тексту диктанту, методичні рекомендації щодо проведення атестації та порядку оформлення робіт і їх оцінювання.

ДПА з української мови в 9 класі

Районний захід «Хоробрі серця»

18 лютого в Золотоноші відбувся районний патріотичний захід «Хоробрі серця», приурочений пам’яті Небесної сотні. У заході взяли участь учні та вчителі із 17 навчальних закладів району, працівники методичного кабінету та районної бібліотеки. Наш заклад представляли учениця 8 класу Тимошенко Тетяна, педагог-організатор Озірна І.М. та вчитель української мови і літератури Симоненко О.П.  За доброю традицією учасники зібралися в парку біля пам’ятного знака Героям Небесної Сотні, де поклали квіти та запалили свічки.

Читець 1.(Подільський НВК) Читати далі »

Успіх ковтунівських школярів у заочному турі Санкт-Петербурзької астрономічної олімпіади

У заочному турі XXII Санкт-Петербурзької астрономічної олімпіади, який тривав до 15 січня 2015 року, успішно виступили учні нашого закладу шестикласник Максим Дивнич та десятикласник Олександр Свояк.

Санкт-Петербурзькі астрономічні олімпіади — міжнародні індивідуальні змагання школярів 5-11 класів з розв’язування астрономічних завдань. У них щорічно беруть участь близько 5 тисяч школярів. У цьогорічних списках представників Росії, Болгарії, Словенії, Македонії, Вірменії, Білорусі, Казахстану, Канади, Сербії та України вказано адреси населенних пунктів, із яких брали участь юні астрономи. Нам особливо приємно переглядати вже сам список учасників, оскільки у відповідній графі серед Москви і Софії, Торонто і Санкт-Петербурга, Єревану і багатьох великих та менших міст світу можна знайти запис «с.Ковтуны, Украина».

Читати далі »

Гра «Вивчаємо закони електричного струму»

Навчальна гра, в ході якої вивчаються основні закони і формули двох розділів фізики 9 класу: «Електричне поле» і «Електричний струм». Матеріал допоможе вчителю у підготовці та проведенні уроку, учням швидко оцінити свій рівень засвоєння матеріалу. Презентацію підготувала Мала О.Г., вчитель-методист фізики.

Гра. Вивчаємо закони електричного струму

Сторiнка 1 з 1012345...10...Остання »
Погода