Школа

Гельмязівський дитячий садок «Барвінок» – один з кращих на Україні

18-20 жовтня у Київському палаці дітей та юнацтва Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національна академія педагогічних наук і компанія «Виставковий світ» провели III Національну виставку-презентацію «Інноватика у сучасній освіті». У номінації «Інновації у змісті освіти дітей старшого дошкільного віку» свій творчий доробок представив колектив ДНЗ «Барвінок» с. Гельмязів, який очолює Ганна Миколаївна Ступацька. Автор ідеї, вона й захищала роботу на Всеукраїнській виставці. Читати далі »

Програма вивчення особистості учня

Читати далі »

ПРИЧИНИ НЕВСТИГАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: ЯКІ ВОНИ?

Кілька років тому Українським науково-методичним центром практичної психології і соціальної роботи АПН був здійснений моніторинг першокласників із труднощами в навчанні, а точніше — тих, які протягом першого року навчання так і не навчилися задовільно читати, писати під диктовку, порівнювати числа у межах двадцяти, розв’язувати приклади і найпростіші задачі. Інакше кажучи, рівень навчальних досягнень цих дітей не перевищував початковий, а часто був ще нижчим. За найоптимістичнішими розрахунками таких учнів у перших класах по Україні було в середньому понад 8% (детальніше результати моніторингу викладені у статті в журналі “Початкова школа”, № 4 за 2004 рік).

Читати далі »

ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОДІЇ ПОЧАТКОВОЇ Й ОСНОВНОЇ ШКОЛИ

Кожен учитель, незалежно від того, працює він з молодшими школярами чи з молодшими підлітками, запитує себе: “Чому діти, які прийшли у п’ятий клас, відчувають великі труднощі в адаптації до основної ланки школи?” Хто винен у тому, що у багатьох п’ятикласників (а потім І учнів шостого класу) спостерігається зниження успішності, втрата цікавості до навчання у школі, неадекватність поведінки, порушення взаємовідносин із однолітками та дорослими?

Читати далі »

Урок на тему “Україна – наш спільний дім”

Підготувала  Мала О.Г.,

 класний керівник 9 класу

Мета уроку: поглибити знання учнів про незалежну Україну та її державні символи, проаналізувати етапи здобуття українським народом державної самостійності;

Читати далі »

Витяг з наказу Головного управління освіти і науки Черкаської облдержадміністрації від 16.05.2011 р. №189/1 «Про підсумки конкурсу на кращу серію цифрових ресурсів …»

Для участі у конкурсі подано 496 комплектів (всього 1791 одиниця) цифрових ресурсів із 25 районів та міст області.

Читати далі »

Способи вітатися в різних країнах

Україна, Росія.

Люди, зустрівшись, бажають одне одному здоров’я й обмінюються дружнім рукостисканням.

  Читати далі »

Випускники Ковтунівського навчально-виховного комплексу 2011 року

Читати далі »

ДИТЯЧА АГРЕСІЯ – ЩО ЦЕ?

Дитина поводиться агресивно. Можливо, батьки і педагоги не вживають це поняття, але з самого проблемою стикаються щодня, переживаючи прикрі хвилини. Двоє хлопчиків влаштували бійку, дівчинка скаржиться на однокласницю за образливе прізвисько, яким та її називає, ще хтось демонструє зухвалий непослух, навідріз відмовляючись виконати вимогу мами чи педагога… Все це прояви агресії, хоча й різні. Вони потребують відповідної реакції з боку дорослих, і необхідно знати, що спонукає дітей до таких дій. Тільки за цієї умови можна сподіватися на подолання небажаних проявів поведінки.

Читати далі »

Дітей огорнемо крилами любові


Десять років у приміщенні Бубнівсько-Слобідського садочка не було чути дитячого сміху. З середини 90-х він не
Читати далі »

Погода