Прозорість та інформаційна відкритість закладу

Про вибір та замовлення підручників для учнів 2 класу

Витяг з протоколу засідання педагогічної ради закладу від 05.03.2019 р.

1.Зробити замовлення підручників для 2 класу з переліку підручників, що видаватимуться за кошти державного бюджету у 2019/2020 н.р., за результатами вибору педагогічних працівників, які будуть працювати у 2019-2020 навчальному році в кількості 10 екземплярів кожного найменування, згідно додатку, що додається.

Батьківський комітет

Тараненко Станіслав Миколайович – голова батьківського комітету

Мірошніченко Олена Констянтинівна

Сердюк Вікторія Анатоліївна

Дзюбан Наталія Миколаївна

Шеремет Любов Анатоліївна

Тимошенко Ольга Михайлівна

Пашкевич Галина Анатоліївна

Нетудихатка Оксана Володимирівна

Титаренко Валентина Андріївна

Сердюк Алла Василівна

Самійленко Тетяна Петрівна

Кроха Валентина Василівна

 

Дані про педагогічних працівників Ковтунівського навчально-виховного комплексу

 

 

Малий Іван Володимирович

Директор закладу, вчитель математики

 

Малий І.В.Народився 29 червня 1958 року в с. Зарубинці Монастирищенського району Черкаської області. Випускник Золотоніської санаторної школи-інтернат.

У 1979 році закінчив Черкаський державний педагогічний інститут за спеціальністю «Математика». Працював у Високовакулівській восьмирічній школі Козельщинського району Полтавської області (1979-1982), Піщанській середній школі (1982-1984). З 1984 року працює в Ковтунівській школі. Має кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «Старший вчитель».  Відмінник освіти України. Нагороджений грамотами відділу освіти, районної ради, управління освіти Черкаської облдержадміністрації, Черкаської обласної ради, Міністерства освіти і науки України, срібною медаллю ВДНГ СРСР.

Кандидат у майстри спорту з шахів.

Проживає в с. Ковтуни.

Читати далі »

Візитка Ковтунівського НВК

Ковтунівський навчально-виховний комплекс

«загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів– дошкільний навчальний заклад»

вул. А. Дерев’янка, 42, с. Ковтуни Золотоніського району

Черкаської області, 19732

 

Директор                                    Малий Іван Володимирович

Педагогічний стаж — 36 років, керівної роботи – 31 років

Тел.: роб.- 98-2-40. моб. 098-54-35-998

Заступник директора                 Мельник Василь Іванович

з навчально-виховної                   Педагогічний стаж — 24 років, керівної роботи – 21 років

роботи                                         Тел.: роб.- 98-2-40. моб. 097-39-04-893

В НВК навчається                       77 учнів в школі, 15– в дошкільній групі

Учителів по категоріях              вища – 4, перша – 9, друга – 2, спеціаліст – 3.

З них мають звання: вчитель- методист — 1, старший учитель- 2

Вихователів в дошкільній групі – 2, спеціалісти

Навчальний заклад в селі функціонує з 1917 року як початкова школа, з 1928 року як семирічна школа.

1952 р. — реорганізована в середню школу і стала базовою школою для жителів сіл Ковтуни, Мицалівка, Подільське (Моцоківка), Сеньківці, Драбівці, Маркизівка.

Із 1991 року в зв’язку з утворенням в Подільському та Драбівцях середніх шкіл в закладі навчаються діти, які проживають на території Ковтунівської сільської ради.

2002 рік — середня школа реорганізована в навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів — дошкільний навчальний заклад».

Перший випуск середньої школи відбувся у 1955 році. З того часу школу закінчили понад 1300 учнів, з них нагороджено золотою медаллю 28 осіб, срібною медаллю — 30 осіб.

Навчально-виховний процес здійснюється за універсальним профілем у старшій школі.

Заклад активно впроваджує у навчально-виховний процес інформаційно- комунікаційні технології. Для цього обладнано комп’ютерний клас. Заклад підключений до мережі Інтернет. Має власний сайт коvtuny.net.ua.

Колектив працює за регіональною програмою «Співдружність школи, сім’ї та громадськості — в ім’я дитини» за напрямком «Сім’я — територія дружня для дитини» та над реалізацією методичної проблеми «Розвиток особистості в умовах сучасної сільської закладу шляхом використання інформаційно-комп’ютерних технологій».

Працює 4 методичних об’єднання:

  • методичне об’єднання природничо-математичного циклу (керівник О.Г.Мала)
  • методичне об’єднання гуманітарного циклу (керівник С.П.Корженевська)
  • методичне об’єднання класних керівників (керівник І.В.Малий)
  • методичне об’єднання вчителів початкових класів (керівник В.В.Кроха)

Рік побудови нового приміщення школи – 1964. Побудовано за типовим проектом на 320 учнівських місця.

Кількість класних кімнат – 15. Їх площа – 840 м2. Кількість навчальних майстерень – 1.

Площа спортивного залу – 158 м2 . Площа спортивного майданчика 0,50 га.

Площа території закладу — 2 га.

Наявність ТЗН: — телевізори – 1, комп’ютери – 9, ноутбуки – 3, музикальний центр -1, проектори – 2, інтерактивна дошка – 1.

Книжковий фонд бібліотеки – 2907, навчальних підручників – 1517.

Наявність їдальні – так, кількість посадочних місць – 40.

Проблеми школи: Капітальний ремонт підлоги спортивного залу площею 158 м2. Завершення робіт по облаштуванню внутрішніх туалетів.

Правила внутрішнього трудового розпорядку

 

Правила

внутрішнього трудового розпорядку для працівників

Ковтунівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад

Золотоніської районної ради Черкаської області

 

Читати далі »

СТАТУТ Ковтунівського навчально-виховного комплексу

I. Загальні положення
1.1. Ковтунівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів — дошкільний навчальний заклад» Золотоніської районної ради Черкаської області (далі навчальний заклад) визначений рішенням Золотоніської районної ради від 30.07.2004 р. № 20-16 і знаходиться у комунальній власності Золотоніської районної ради.

Читати далі »

Програма «Співдружність школи, сім’ї та громадськості – в ім’я дитини»

Актуальність програми

На загальноосвітний навчальний заклад покладено завдання навчати учнів грамоти, прищеплювати їм любов до знань, сприяти духовному розвиткові дітей. Проте реалізувати ці завдання самостійно без участі громадськості та сім’ї неможливо. Становлення відносин школи, громадськості та сім’ї відбувається у період значних змін у суспільно-політичному й соціально-економічному житті держави. Ці зміни вимагають перегляду поглядів на виховання дітей, на визначення в цьому процесі ролі школи, громади та сім’ї.

 

Читати далі »

Погода